Geotrekking Székelyföldön, Erdélyben - Az ivói szfinx - Ivó
Erdély természeti kincsei és látnivalói. Túrázás, kirándulás, kincskeresés. GPS készülékkel, vagy anélkül.
magnificent Little Cottage Playhouses PlayhousesRejtekhely.ro Geotrekking Erdelyben - Geotrekking - A képet grimoirine készítette
  Belépés
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó

Regisztráció! - GYIK

Az ivói szfinx - Ivó - Hargita megye

Az ivói szfinx - Ivó, Rejtekhely - Hargita
RH1398

Az 1310 m magas Fertő-nyeregbol indulunk lefele. Eseménytelen az utunk, aztán feltűnik az út bal oldalán egy andezit sziklacsoport. Érdemes megvizsgálni, lefényképezni. Tovább haladunk, újabb sziklacsoport. Az egyik szikla mintha nézne minket, még kacsint is a fél szemével. Szabályos emberi arc.

FigyelemA további tartalomhoz (a rejtekhely leírása, a rejtekhely koordinátái, további megtalálások és hozzászólások szövege, stb.) való hozzáférés több szinten történik, a bejelentkezés után!

Bejelentkezés/Regisztráció
"Az ivói szfinx - Ivó" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Keresés
Tilos a Rejtekhely.ro-n megjelenő képek, szövegek, leírások, és gps adatok másolása, az eredeti szerző engedélye nélkül. A felhasználók által letölthető tartalom és információ csak személyes túrázásra és kirándulásra, illetve a játszóterünk keretein belül történő kincskeresésre használható fel.

A bejegyzések tartalmáért, a geodobozokból kivett vagy betett tárgyakért, a rejtekhelyek keresése közben esetleg bekövetkezett balesetekért felelősséget nem vállalunk. A kihelyezett geodobozok a ládagazda felelősségébe tartoznak.

------------------------------------------------------
Megtaláltad ezt a rejtekhelyet és szeretnél bejegyzést írni?
Ha sikerült eljutnod erre a helyre, számolj be nekünk az élményeidről és oszd meg velünk élményfotóidat. Belépés/Regisztráció

foundtext A szfinx vonzásában
Dátum: 2013.11.16. 16:30

Udvarhelyről hazafele jövet (nehogy túl hamar hazaérjünk) döntöttük el, hogy megkeressük a szfinxet. A vadas üzletben érdeklődtünk a Fertő-nyeregi útról, de csak a Hármas határt tudták. Gondoltuk, az is jó nekünk. És mentünk- másztunk ( mármint a terepjáró ) a frissen hengerelt úton, és akárcsak a mesében, ott álltak a kőóriások. Nem volt nehéz kiválasztani "Őt". Most is éppen kacsintott. Megcsodáltuk a többieket is, bár"városi" cipőinkben botladoztunk a szederindákban.

Úgy veszem észre az István nyomdokaiban járunk, több helyen az ő neve szerepel előttünk. Találkoztunk az izlandi lovakon kirándulókkal is. A turista csomópontnál a jelzés nélküli változatot szemeltük ki a leereszkedéshez, a libáni csárdához. Ezt a gyönyörű erdei utat sem fedeztük volna fel a rejtés nélkül. Az alkonyatban a vörös fenyő lehullott tűlevelei még vörösebbnek tűntek. Csak a hideg ködbe való visszatérés volt nehéz.

foundtext Andi es Zita
Dátum: 2013.09.26. 11:35

Egy kis kepzeloerovel ket oreg holgyet is fel lehet fedezni az andezit tombokben.

Rejtekhely-fotók

4.46 km, 451 m szk.
Tetoterasz Madarasi Hargita
6.01 km, 864 m szk.

A hozzászólások, leírások szerzõik tulajdonai. Minden más tartalom © 2005-2018 Rejtekhely.ro Minden jog fenntartva. Geotrekking Székelyföldön és Erdélyben. Túrázás, kirándulás, és kincskeresés. Székelyföld és Erdély látványosságai, látnivalói. Oldalkészítés: 0.20 másodperc