Geotrekking Székelyföldön, Erdélyben - Kecske-kő - Görgényi-havasok
Erdély természeti kincsei és látnivalói. Túrázás, kirándulás, kincskeresés. GPS készülékkel, vagy anélkül.
Stylish home space Brand Metal Art Studio Decor Rejtekhely.ro Geotrekking Erdelyben - Geotrekking - A képet grimoirine készítette
  Belépés
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó

Regisztráció! - GYIK

Kecske-kő - Görgényi-havasok - Hargita megye

Kecske-kő - Görgényi-havasok, Rejtekhely - Hargita
RH3081

A Kecske-kő a Görgényi-havasok egyik legszebb kilátást nyujtó csucsa, a Fancsal kialudt vulkán kráterperemének egyik kiemelkedő sziklája. A tetejéről jó kilátás nyílik nyugati és északi irányba. A Kecske-kőre Gyergyóremetéről a piros háromszöggel jelzett turautvonalon juthatunk fel.

FigyelemA további tartalomhoz (a rejtekhely leírása, a rejtekhely koordinátái, további megtalálások és hozzászólások szövege, stb.) való hozzáférés több szinten történik, a bejelentkezés után!

Bejelentkezés/Regisztráció
"Kecske-kő - Görgényi-havasok" | Belépés/Regisztráció | 2 hozzászólás | Keresés
Tilos a Rejtekhely.ro-n megjelenő képek, szövegek, leírások, és gps adatok másolása, az eredeti szerző engedélye nélkül. A felhasználók által letölthető tartalom és információ csak személyes túrázásra és kirándulásra, illetve a játszóterünk keretein belül történő kincskeresésre használható fel.

A bejegyzések tartalmáért, a geodobozokból kivett vagy betett tárgyakért, a rejtekhelyek keresése közben esetleg bekövetkezett balesetekért felelősséget nem vállalunk. A kihelyezett geodobozok a ládagazda felelősségébe tartoznak.

------------------------------------------------------
Megtaláltad ezt a rejtekhelyet és szeretnél bejegyzést írni?
Ha sikerült eljutnod erre a helyre, számolj be nekünk az élményeidről és oszd meg velünk élményfotóidat. Belépés/Regisztráció

foundtext Árkon-bokron-sziklán
Dátum: 2016.09.17. 18:00

A Bakta-nyereg felől érkeztünk, a piros háromszög jelzés mentén. Erről az oldalról eléggé elhanyagolt, nehezen követhető az ösvény, de láttuk, hogy a folytatása (Eszenyő felé) szépen fel van újítva, karban van tartva, úgyhogy arról az oldalról érdemes próbálkozni. Miután teleettük magunkat málnával és átvergődtünk a szederindákon, a szikla tövében még egyszer utoljára elvesztettük a jelzést, de nem volt türelmünk tovább keresni a "klasszikus" felvezető ösvényt, mert a nap már erősen közelített a horizonthoz, vörösre festve a Kecske-kő szikláit, így hát kinéztem egy viszonylag járható sziklahasadékot, amin felkapaszkodva - legnagyobb meglepetésünkre - pontosan a csúcsjelző táblánál bukkantunk fel.

A láda hamar előkerült, szegény (már-már felismerhetetlen) plüssállatot belepte a penész, habár a doboz tartalma nem volt különösebben nedves. Gyorsan eltávolítottuk az állatkát, aztán elindultunk lefelé (immár a "normál úton"), mert sürgetett az idő... Útközben, míg teljesen besötétedett, még szarvasbőgést is hallottunk, egy élmény volt! Köszönjük a rejtést!

foundtext Ott voltam
Dátum: 2014.04.26. 15:45

Udvariasan hagytam/hagytuk, hogy Melinda előkészítse a dobozt, hisz neki igazi kincses doboza volt, tele ajándékkal, nem csak olyan pet előforma, mint nekünk. Aztán meg fotózgattuk, ahogy keresgélte a megfelelő rejteket. Most meg bejelentem, hogy én is ott voltam a rejtésnél. Elég kényelmes így. :-) Máskor is részt kell vegyek ilyen közös rejtésen, igazán megéri.

Rejtekhely-fotók

8.29 km, -762 m szk.
Kogomba Bakta patak
8.34 km, -529 m szk.

A hozzászólások, leírások szerzõik tulajdonai. Minden más tartalom © 2005-2018 Rejtekhely.ro Minden jog fenntartva. Geotrekking Székelyföldön és Erdélyben. Túrázás, kirándulás, és kincskeresés. Székelyföld és Erdély látványosságai, látnivalói. Oldalkészítés: 0.07 másodperc