Geotrekking Székelyföldön, Erdélyben - Bélavár 1.
Erdély, illetve Székelyföld természeti kincsei és látnivalói. Túrázás, kirándulás, kincskeresés. GPS készülékkel, vagy anélkül.

Rejtekhely.ro Geotrekking Erdelyben - Geotrekking - A képet grimoirine készítette
  Belépés Facebook csoport
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó

Bélavár 1. - Fehér megye

Bélavár 1., Rejtekhely - Fehér
RH1735

A Bélavár a természet remekműve, egy majdnem 800 m-es szintkülönbségben kiemelkedő sziklaóriás, bércek halmaza. Végigjárása igazi élmény, a hegy lábától a sziklaoszlopok tetejéig, látványával nem lehet betelni.

FigyelemA további tartalomhoz (a rejtekhely leírása, a rejtekhely koordinátái, további megtalálások és hozzászólások szövege, stb.) való hozzáférés több szinten történik, a bejelentkezés után!

Ha nem hallottál még a geotrekkingről, akkor olvasd el ezt az ismertetőt: Bélavár 1. - Geotrekking ismertető és népszerűsítő anyag

Bejelentkezés/Regisztráció
"Bélavár 1." | Belépés/Regisztráció | 3 hozzászólás | Keresés
Tilos a Rejtekhely.ro-n megjelenő képek, szövegek, leírások, és gps adatok másolása, az eredeti szerző engedélye nélkül. A felhasználók által letölthető tartalom és információ csak személyes túrázásra és kirándulásra, illetve a játszóterünk keretein belül történő kincskeresésre használható fel.

A bejegyzések tartalmáért, a geodobozokból kivett vagy betett tárgyakért, a rejtekhelyek keresése közben esetleg bekövetkezett balesetekért felelősséget nem vállalunk. A kihelyezett geodobozok a ládagazda felelősségébe tartoznak.

---------------------------------------------------------------------
Megtaláltad ezt a rejtekhelyet és szeretnél bejegyzést írni?
Ha sikerült eljutnod erre a helyre, számolj be nekünk az élményeidről és oszd meg velünk élményfotóidat. Belépés/Regisztráció

foundtext Bélával
Dátum: 2017.09.30. 15:10

Mondhatnám, hogy se Bélát se várat nem találtunk, de nem mondom, mert mi vittünk magunkkal egy Bélát, hogy legyen valami sikerünk. Azért Bélát ne keressétek mert nem hagytuk ott.

Az Ökör kéménye felől érkeztünk. Valóban nagyon jó a kilátás több helyen is, különösen a tetőn. A látvánnyal mi sem tudtunk betelni, ezért szándékozom hamarosan újra meglátogatni ezt a helyet. Most úgysem tudott mindenki eljönni, aki szeretett volna.

Ennél a rejteknél, noha voltak koordináták, sejtésem sincs, hogy hol lehetett a doboz. Az ösvény az erdő szélén húzódik, az ösvény mellet lehet bent az erdőben vagy kint a nyílt terepen. Talán inkább ez utóbbi lehet. Mindkét oldalt kerestem, de nem találtam. Gondolom, hogy távolabb lehet az ösvénytől. Lehet, hogy hiányzik, de azt sem találtam meg, ahol lehetett volna.

foundtext Szálka és gerenda
Dátum: 2016.10.23. 15:15

Újabb kudarc a kincskereső pályafutásom alatt, sem gerenda, sem rejtek, pedig tutira mentem. Elég sok időt eltöltöttem a rejtek keresésével. Gondolom, hogy már nem létezik, legalább is az arra utaló gerenda, mert ennyi tapogatózás után még egy szálkát is megláttam volna a más szemében.

A hely viszont csodálatos, a késő őszi napsugarak csak fokozzák az élményt. Remélem sikerül még visszatérnem, hiszen bőven akad látni és felkeresni való hely itt. A panoráma rejtekhelyet is szeretném mindenképp megkeresni, most nem volt már idő rá. Egy segédpont, ahonnan érdemes letérni az ösvényről jól fogna, de annak hiányában is meg fogom keresni.

Rejtekhely-fotók
Bélavár
Kilátás a csúcsról Bélavár

Közeli rejtekhelyek
Belavar Panorama RH1736
0.55 km, -25 m szk.

A hozzászólások, leírások szerzõik tulajdonai. Minden más tartalom © 2005-2017 Rejtekhely.ro Minden jog fenntartva. Geotrekking Székelyföldön és Erdélyben. Túrázás, kirándulás, és kincskeresés. Székelyföld és Erdély látványosságai, látnivalói. Oldalkészítés: 0.11 másodperc