Geotrekking, rejtekhely-keresés Székelyföldön, Erdélyben - Kis-Királykő
Erdély, illetve Székelyföld természeti kincsei és látnivalói. Kincskeresés, kirándulás és túrázás. GPS készülékkel, vagy anélkül.

Rejtekhely.ro Geotrekking Erdelyben - Kincskeresés - Geotrekking - A képet grimoirine készítette
  Belépés Facebook csoport

www.rejtekhely.ro/1383.php
RH1383

Rejtő: vinterriket

A Királykő gerincének vonulata egy fordított L betű alakjához hasonlít. Ennek rövidebb, kelet felé megtörő szára a Zernyest felé emelkedő, 1818 m magas Kis-Királykő, mely ha magasságban nem is vetekedhet a Nagy-Királykővel, az innen élvezhető kilátás szépségében alighanem felülmúlja azt.

FigyelemA további tartalomhoz (a rejtekhely leírása, a rejtekhely koordinátái, további megtalálások és hozzászólások szövege, stb.) való hozzáférés több szinten történik, a bejelentkezés után!

Ha nem hallottál még a geotrekkingről, akkor olvasd el ezt az ismertetőt: Kis-Királykő - Geotrekking ismertető és népszerűsítő anyag

Bejelentkezés/Regisztráció
"Kis-Királykő" | Belépés/Regisztráció | 5 hozzászólás | Keresés
Tilos a Rejtekhely.ro-n megjelenő képek, szövegek, leírások, és gps adatok másolása, az eredeti szerző engedélye nélkül. A felhasználók által letölthető tartalom és információ csak személyes túrázásra és kirándulásra, illetve a játszóterünk keretein belül történő kincskeresésre használható fel.

A bejegyzések tartalmáért, a geodobozokból kivett vagy betett tárgyakért, a rejtekhelyek keresése közben esetleg bekövetkezett balesetekért felelősséget nem vállalunk. A kihelyezett geodobozok a ládagazda felelősségébe tartoznak.

---------------------------------------------------------------------
Megtaláltad ezt a rejtekhelyet és szeretnél bejegyzést írni?
Ha sikerült eljutnod erre a helyre, számolj be nekünk az élményeidről és oszd meg velünk élményfotóidat. Belépés/Regisztráció

foundtext Most már, hogy is van?
Dátum: 2016.07.17. 12:20

Ezt a geodobozt még a nyáron megtaláltam és egy másik oldalon be is jelentettem. Böngészve a Rejtekhely.ro-t itt is rábukkantam. Szóval ide is bejegyzem.

Most kezdődik egy újabb dilemma, mert ugyanaz a rejtés két különböző ládaoldalon jelenik meg. Ugyanaz a rejtési dátum, ugyanazok a koordináták, csak a rejtő neve különbözik. Szerintem egy és ugyanaz a személy, csak más felhasználó nevekkel. Majd az adminisztrátor eldönti, hogy mi legyen a ládaoldal sorsa, mert ugyanaz a geodoboz két különböző játszótéren jelenik meg.

Egyébként egy gyönyörű túra volt. Reggel eső és köd. Gondoltuk egy kis séta gyanánt felmegyünk a Hasadék-nyeregbe. Akkoriban még nem voltam ennyire aktív ládakereső, és nem tudtam, hogy itt is van doboz. De sebaj mindig kell egy kis "ürügy" egy újabb visszaruccanáshoz. Mire felértünk a kilátóhoz felszakadoztak a felhők, és kisütöt a nap. Erre felmásztunk a Kis-Királykőre. Én lemaradtam, hogy a dzsumbulyból halásszam ki a dobozt. Már csak ez egy kis kaland volt. Annyira sűrű, hogy csak a boróka fenyőkön egyensúlyozva lehet elérni a rejtekhez. A túratársakat az ikercsúcson értem útol, de a kereszt már sisterget, esőköpenyeket felvéve indultunk is lefele. Mire leértünk Zernyestre meg is voltunk száradva.

Jó kis kaland volt.

foundtext Egyszerű
Dátum: 2014.08.10. 14:00

Hát én még ilyen egyszerűen álcázott dobozt nem láttam. Mintha a karácsonyfa alatt lett volna egy ajándék. Sajna teli volt vízzel. Így egy kicsit kitörölgettük és belepakoltuk két zacskóba, hátha a tartalma ezután száraz marad. Ebből az alkalomból jut eszembe egy ajánlat. Aki rejt, tegyen a dobozba egy nedvesség elszívót. Ppl. cipő vásárláskor kapsz ilyet a dobozban :) Domszi

Rejtekhely-fotók

Kis-Kiralykő 1

Közeli rejtekhelyek
Hasadek nyereg RH2355
0.69 km, -217 m szk.

A hozzászólások, leírások szerzõik tulajdonai. Minden más tartalom © 2005-2017 Rejtekhely.ro Minden jog fenntartva. Geotrekking, rejtekhely-keresés Székelyföldön és Erdélyben. Kincskeresés, túrázás és kirándulás. Székelyföld és Erdély látványosságai, látnivalói. Oldalkészítés: 0.09 másodperc